How can I just let you walk away, just let you leave without a trace

Ligger i sängen med ett glas cola och över in en låt jag ska kunna utantill till måndag.
Så det är  ju bara å öva det :) Kan i stort sätt allt nu, har övat i ca 15  min...
Men det är lite smått som ska dit, resten får jag fråga christian om hur man ska göra.
Med lite cola och sång blev livet genast 10 ggr bättre,
men snart är det väl lika dåligt som tidigare ;p garanterat!
Tror inte att det är någon som vill hitta på något idag heller, men jag skulle ju vilja göra något
eftersom jag är osäker på om vi verkligen har idrott imorgon.
Jag hoppas vi inte har det, för då har jag sovmorgon till 12:30.
Annars börjar jag 09:00 i vanlig tid, så lite sovmorgon skadar ju aldrig!
Men som sagt, så blir det nog inte någon sovmorgon...
Fast man kan ju alltid ta sig en sovmorgon ändå?
Nej, jag får se vad jag hittar på ikväll. Blir nog liggandes framför tv:n och datorn om internet vill funka.
Yeah Yeah...
Nu ska jag öva lite till, sen fixa lite käk!

En hel vecka utan Emelie och Rebecka,
mitt liv är totalt upp och ner vänt om jag inte får träffa dessa underbaringar på en längre tid.
Emelie kan verkligen förstå mig, på ett sätt ingen annan kan.
Just nu har vi en liknande cp period i våra liv och vi ska klara det tillsammans!
Rebecka finns där och bara det har så stor betydelse i mitt liv!
Nä nu vill jag hem och ha helg så jag får träffa mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0