Hungrig som en häst och cool som en groda ッ

Taggar middagen, ska äta kamsen... Hur gott är det inte?
Må ju vara det bästa man kan få på en lördag  :D
Som det lät på mor och far, skulle dom kanske dricka ikväll...
Så jag vill ju också hitta på något, men får se vad som händer!
Ska iallafall inte dricka :)  Eftersom jag är en duktig flicka och inte håller på med sånt...
Faaast, ska göra ett undantag näst nästa helg tror jag...
Då är det ju dans här i Dorotea, så då måste man ju nästan försöka ta sig ut och träffa lite folk :)
Ska höra med Emelie om hon vill hitta på något ikväll, hoppas det!
Annars vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske bara ligga hemma framför datorn som jag gjorde igårkväll..
Prata på skype och dryga runt...  :)
Bror och Lisa kommer hit alldeles strax och ska äta med oss, mys!
Det är såna här stunder i livet man borde ta vara på mer!
Mamma sitter och spelar piano och jag sitter här, men datorn i knäet i tv rummet tillsammans med hundarna och en förbannat mysig tröja, allt är perfekt just nu! :D
Älskar livet och det jag ångrar ibland är något som har gjort mig till den jag är idag.
Pussar på er!
nadja bäckström!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0