Jävlar i mig!

Hade bara svenska idag, slutade vid 11:30...
Sen käka vi och gick till stan.
(jag, tove, elin & nadja!)
Sen åkte elin och nadja hem..
Så då tog jag och tove bussen till strömpilen :D
Och har skojsat runt där, :D
KLAD FLICKA DEN
Vi hittade en korg på vägen, vi tog den eftersom det var jobbigt att bära väskorna DEN.

Nu har jag nyss käkat nudlar och ligger och halvsover, väntar på att få orken att gå å duscha seeeeen ska jag nog ba chilla :D som varje jävla kväll! Men skönt äre,
Imorgon har vi skridskor på idrotten, å huga ligen va roligt!

Kommentarer
Postat av: tovelove

Oj vi bara hade så kult den

2011-01-18 @ 21:54:29
URL: http://tovelovelindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0