kvällen till ära...

Efter middagen skjutsade mamma ner mig på byn :p
I bilen blev det lite diskutioner om allt möjligt.
Väl i dorotea skjutsade hon mig till Rebecka.
Satt där och snackade och kollade på när hon lagade middag till hon och jonte :p
Sen satt jag och babbla med dom medan dom åt :p hehe!
Efter det... blev det lite prat med Rebecka :)
Sen satt vi oss vid datorn och tv, lyssnade på musik osv.
Drack saft med ramlösa, godaste!
Jag camade med söt kim! och ja, vi letade olika låtar typ :)
Sen kom Linda och Olivia dit också.
Var ytterst trevligt, synd man ska vara så jävla trött bara.
Jag vet inte vad det är med mig,
klockan är typ bara 00:00 nu, och mina ögon faller igen vilken sekund som helst.
Tror jag håller på att bli sjuk eller något liknande,
vill inte! Har ont i halsen också.
Blä, jag hoppas bara det går över fort!
anyway... Sen gick Olivia, då gick jag och Linda ner till Jonte och skrämde honom, mohahaha..
gick in på chatroulette och "födde" barn.. sketa kul, elr inte.
strax efter det gick Linda, som skulle gå och fika hos Camilla :p hehe fusk!
Ajja, sen åt jag och Rebe frukt och sedan kom min käre far och hämtade mig :)
Har ätit massa onyttigheter ikv, chips, muffin och glass.. äckligt stinn jag ä nu! haha
Det måste btw vara något fel på min katt
När jag åt mina chips, kom han springandes och hoppade nästan på mig, för han ville ha chips.
När jag åt glassen kom han och ställde sig på mitt ansikte och försökte sno glassen.
Katt jäfel säg man ba...
Sen gick jag och la mig hos indy på golvet, klappade henne i 30 min ungefär och tänkte på framtiden.
Den där stunden, vet ja gatt jag alltid kommer minnas från hennes sista tid.
Det är ofattbart, allting. Trodde inte jag skulle må så dåligt som jag gör. nej fy.
Nu har jag nyss tagit ur tvättmaskinen, eftersom jag vill att det ska torka till imorgon, vilket det inte lär göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0