myser med katten (?)

eller kanske inte,
Det är ganska ovanligt att min katt hoppar upp i sängen för att vilja gosa eller liknande,
om han hoppar upp i sängen så är det för att klösas eller bitas.
men nu ligger han på mina ben och är så snäll så.. (än så länge) kanske är trött ;)


Igår morse åkte vi till Umeå, stannade i vännäs för en kopp kaffe och lite kakor hos farbror och faster, hann även träffa min kusin Andreas. Nog för att jag inte känner honom, men vi vet ju vilka vi är så det var ju trevligt.
Sen åkte vi och hämtade lite möbler så som matbord, stolar ,fotölj och tv bänk.
Vidare till stan sen, upp till jysk för att hämta min nya säng (as skön för övrigt)
Sen åkte vi hem till lägenheten och slängde in allt,
tog bilen till coop, fast jag bor typ brevid haha.. Men jag fick iallafall lite nödvändiga saker i matväg så nu finns det ett tag också. När vi kom hem började vi fixa och dona, för att kunna sätta oss och äta middag.
Men det slutade med att vi gjorde klart exakt allt, eller ja inte exakt eftersom vi har stoppat in lite saker idag också. Iallafall, så gjorde vi klart det mesta och sen satt vi oss och käka i min gigantiska lägenhet.
Har några bilder, men det ser inte alls ut så där i lägenheten dock kan jag ju visa ändå ;p
Sen satt vi oss och tittade på Götakanal 3 ( som förövrigt var jävligt dålig) och drack lite cider (jag, mamma och pappa) Jätte mysigt faktiskt, i min lilla 20kvadratare ;)  haha!

Bilresan hem från Umeå idag tog 3,5-4 timmar pga snövädret som var.
Man såg inte vägen, helt seriöst :p det var ju åt helvete.
Sen alla idioter efter vägarna, som ska köra om och tränga sig förbi... framför allt i detta väder.
Usch, man kan väl tänka lite på sig själv och andra i trafiken?
satte dit gamla LP skivor, blev ganska bra :p
Ah, fin tv jag vet.. men jag bryr mig inte så hårt egentligen :p
tittar ju sällan på tv ändå så att!
(mer bilder på mitt lilla krypin kommer väl så småning om, är ju som finare nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0