Onyttigheter och TV <333333333333333

Ligger i sängen och har precis duschat,
förstår mig inte riktigt på den där duschen men blir ju ren, så får väl va gla för det då ;p
Sen klädde jag på mig och la mig i sängen, som för övrigt får vara min soffa.
Men den är ju stor och skön så det är lugnt :D
Jag och Emelie gick på coop innan jag duschade och köpte 3 julmust för 10 kr (y) !
Och sen köpte vi en maraboo också, onyttigt som fan men äsch... hih
Till middag åt vi nudlar och en hårdbrömacka, <3 mumma!
Pratat med kimilim ett tag också, under middan (socialt? ) nej kanske inte... men alltid lika kul ändå :)
Nu tittar vi på tv och väntar på att klockan ska bli 19.30 för då börjar "halv åtta hos mig",
älskar kommentarerna i det programmet :D  haha!
Cathrine fyller 18 år imorgon också, gammal vän men en underbar sådan! PUSSAR
Det är väl detta som är det sämsta med att umgås med dom som är äldre...
Dom flesta är 18 år innan jag är det... det suger, men jag klarar mig nog :D
Jag som tänkte skriva ett långt inlägg, men snart börjar programmet och
ja...  ska bara skriva en sak till :D
TACK FÖR ATT DU FINNS,♥
Du har gjort så stor förändring i mitt liv (till det bättre)
och vår vänskap är inte bara en vänskap,
utan det känns som att vi är systrar, vi pratar med varandra om det mesta
och kan vara med varandra i en ganska lång tid utan att ledsna på varandra.
Med vissa kan man ju ledsna bara efter 1 dag, då är det nog typ,
Men inte med dig :D jag älskar dig emelie mikaelsson

Mina sötnosar igår på bion :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0