Outside...

Sitter i köket, som jag har gjort en större del av denna dag.
Vaknade av att vi hade främmande,  Therese & Andreas m.barn kom hit :)
så det var ju trevligt,
gick ner med lila långkalsonger, vitt linne och en blå flanellskjorta.
Det matchade, verkligen jätte bra :)
Sitter i dom kläderna nu också, men orkar inte byta.
Ute faller snön, snöflingorna är relativt stora och jag gruvar mig inför skolstarten.
Dock vill jag faktiskt att skolan ska börja,
men känns som att jag kommer ligga där i min lilla lägenhet och gråta mig till sömns varje natt
bara för att jag kmr känna mig så jäkla ensam! Men det går nog bra :D hoppas jag!
Har tagit bort julgranen med pappa idag också och stekt blodpudding, typ det bästa!
Måste bara få skriva hur grymt jävla sugen jag blev på kina mat igår natt,
det var helt sjukt... meen nu är jag inte sugen längre.. HÖHÖ
Trots alla händelser nu, så mår jag ganska bra. Det kanske är för att jag inte har haft kontakt med omvärlden
så jätte mycket på senaste tiden, vilket är bra enligt mig... Får väl se vad som händer när jag börjar vara lite mer social av mig, blir väl typ död.
nä nu jävlar ska jag göra nå ryck och kasta mig in i duschen, om jag orkar vill säga :p
Vad är det för dag idag? Söndag eller Måndag? ;s
shit, jag måste ha något att göra... HEJDÅ
I'm cool, jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0