Rast och beroende?

Har matte, men rast nu!
Alltså, mitt beroende av Lypsyl är typ sinnes...
Har hört att man kan bli beroende av det,
men jag trodde verkligen inte att jag skulle bli det?
Det är ju sjukt tammefan!
Får sluta med det snart tyck ja, om det går :p
höhö...
Tove sitt å fippla i nå photoshop, så är jävligt oscoial nu.. jätte trevligTTTT flicka!

Pratade  med magnus om idrotten och matten,
får säga att lärarna på den här skolan verkligen bryr sig om eleverna.
Något som förmodligen är helt omöjligt att förstå, men så är det!
Vilket är super bra! :D
Nu ska jag ta vara på rasten och sociala lite med dom andra, om det finns någon som är lika social som mig.
Trots att jag är så jävla trött (har inte sovit något i natt )... kung i lung!
Allt känns så jävla bra nu för tiden! :D
skepp å hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0