@ Rebeckas place...

Var och käka pizza med familjen, var ganska awesome!
Nu är mamma och pappa ute på galej och jag och lovisa sitter hos Rebecka.
Tillsammans med Rebecca och Jonte.
Olivia och Julia var här ett tag, men dom for och söp tror jag.. hehe det är ju helg
trots allt :D Dock är det ganska längesen man själv var ut, men det är skönt att
vara hemma eller bara chilla med vännerna.
har ätit massa godis och druckit dricka, vi tittar på fångarna på fortet
och snackar lite just nu, mys på hög nivå vill jag lova! :)
Det är så mysigt att vara här...
Vi tänkte se en film, eftersom vi gick på ok och hyrde en men den började dåligt
så vi stängde av den :)
Ska gå och kika vad jonte gör nu tror jag, eftersom han var osocial och stack
sjuk är han också haha ÄGD!
Fyfan, nu på fångarna på fortet ska dom krypa ner med spindlar och ormar typ...
värsta som kan ske skulle jag tro, fyfan!
Bad emelie och viktor att komma hit också, men dom var med Anton
så dom dissar :p men men :D
Nej, nu äre färdigskrivit för ikv!
Kanske skriver senare också, typ inatt eller något :)
Gillar min nya design :D såååå mig haha....

galet gammal bild meeen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0