Skillnaden på en Mamma och en Vän.

En mamma finns där i alla lägen, man vet det säkert.
En vän kan svika dig när som helst, när du minst anar det...
Det kan vara av olika själ, men inget som går att förklara.
En mamma förstår allt du säger och kommer oftast med goda råd.
En vän kan berätta samma råd som en mamma, men en vän kan inte nå enda fram.
Om ni missförstår nu, så är det jag menar att En vän kan ha sagt lika fina och många ord som en Mamma.
Men en Mamma formulerar om det och får en oftast att må bättre på bara några få sekunder.
En vän är alltid en vän, som man ska hålla sig nära.
En mamma finns där vare sig man vill eller inte, men oftast tror jag att man vill.
Jag älskar mina underbart vackra och unika vänner, Jag älskar min mamma mer än allt. Både som vän och mamma.

Har nyss ätit kamsen hehe.. Och medan jag åt min lunch kom jag och tänka på skillnaden mellan en mamma och en vän, därav texten ovan. Jag hoppas att ingen missförstår mig, men jag tror nog alla känner att deras mamma är den mest pålitliga!
Eh, nu ska jag packa och är inte riktigt säker på om jag ska åka bil eller buss ikv, får se vad Olivia säger :)
Nuuuuuu ----> slöa.. sen packa, om jag orkar.. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0