Snabbstädning! ;)

Snabbstädade lägenheten lite grann!
Dammsög osv...
På nutida konst fick jag sluta redan klockan 15:00...
SKÖNT! så han med 27:an hem :)
På vasaplan träffade jag Amanda :)
Kände knappt igen henne! Men hon är påväg hit nu iallafall!
Så ska gå och möta henne, sen ska jag käka :)
Hm, idrotten var inte mkt till idrott idag heller, så dagen har varit slapp helt enkelt!
Nadja och jag låg och sov, haha hon låg på mig innan nutida konst lektion,
det var sköönt breeee! nämen..
Hejsvejs på er,
btw så är min hårspray slut, och jag har inte inkomst för att köpa ny..
Så nu får jag leva med mössa ett tag, men snart pengar igen och då ska det köpas hårspray ;)
ne, hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0