Sovdags....nu?

Det är jäkligt skönt att man blir trött lagom till man ska kliva upp,
har inte sovit speciellt mycket inatt men är inte trött nu..
inte än så länge..
OCH FAN!
Nu ramlade spegeln ner från väggen.. VA I HELA HELVETE...
Den här dan börja ju bra... åååh hahha... jobbigt som fan
typ slog sönder ett uttag också, (spegeln, när den föll)...
Tur att den höll iallafall!
Ska be pappa komma hit och skruva upp den på riktigt!!
Och inte med någon jävla dubbelhäftande tejp!
Nu sitter jag och funderar på om jag ska gå eller ta bussen till stan,
Hrm, det blir nog bäst att jag går..
Busskortet kanske har slutat fungera? ;o eller så kommer det ingen buss..
eller så tar jag bussen trots allt, hööh!
Nä nu ska jag borsta gaddarna!
Pussbaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0