Take me back to 1994

Har alltid påstått att det var så himla mycket bättre när man var liten,
men nu är jag verkligen seriös angående detta.
Hur mycket att förstöras när man är 17 år, som jag faktiskt nu snart är.
Min framtid är ospådd och jag har en känsla av det inte finns någon framtid i mitt liv.
Hur tragiskt det än låter, så är det nog så.
Min ungdomstid har förstört hela mitt liv.

Ikväll kommer Rebecka hit, så ska väl surra lite med hon och syster så mycket som möjligt.. <3
Ont i halsen har jag också.
Vaknade vid 1 idag och somnade vid 10-11 tiden igårkväll, kanske var lite trött?
Mellan Åsele och Dorotea hann jag somna igår också, när vi var påväg hem...  ;p
Känns som att skolan kommer gå käpp rätt åt helvete också, men får väl se hur det blir...
Nä, här kommer lite bilder...
Under dagarna funkar mitt liv relativt bra men på kvällarna rasar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0