TJENARE, mitt hår står för dig

Lagom fin man är efter 3 ½ timmas bussresa, framför allt när man råkade somna så håret blev helt fucktard... :D
Men det var skönt att sova,
hihih det var en "kille" som pratade med mig i bussen också, eller ställde en fråga haha!
"Du... du värkar ha åkt buss mycket, finns det någon toalett här?"
Jag var trevlig och svarade, vuxenpoäng till mig :D eller ksk inte.
Iallafall, pratade ganska mycket med felicia och olivia på bussen och kanske var det därför han trodde att jag åkte mycket buss.. fast jag åker ju ganska mycket buss...
HAHA svammel!
Här kommer 3 superfina(host*) bilder på en aptrött Matilda med världens värk... (y) "LIVING THE DREEAM!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0