UPPDATERA BLOGGJÄFELN!!!

Emelie skrev det till mig, jaha.. fu!
Ska väl skriva lite då...
Har matte just nu, och innan det hade jag ensemble och gemu!
På gemun fick jag veta att jag var bland det sämsta på dilaog testet vi gjorde, eller vare hette..
Känns bra! ;)
Ah, så övade lite på det jag inte kunde (typ allt)
sen på ensemble hade jag sånglektion... fick en låt som jag ska öva på!
Men fick typ inte sjunga något, så bla..
Jag och nadja skulle gå och köpa gymkort..
Vi fick typ gå 7 gånger upp och ner!.... fan va jobbigt..
Till slut fick vi en hissnyckel och åtke hiss ist :D
NIIICE...
Nu väntar jag på att få sluta eftersom att matte inte är något bra alternativ för mig...
hehehe!
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0