uppdaterar innan....

internet lär ju förmodligen sluta fungera alldeles snart..
så jag tänkte uppdatera lite nu då innan det försvinner :p
Åt spagetti och köttfärssås till middag <3 mumma!
Drog iväg och handlade lite grejer...glömde dock hårspray kom jag på nu, men men ..
ehm, ska väl snart duscha i brist på annat och göra...
BLÄHÄ..
deppar jävel just nu, och varför det vet jag inte.. eller jo lite kanske :P
ajjaa, livet suger än hur man vrider och vänder på det. bajs helt enkelt!
Vill hem till Dorotea nu och vara hos mamma och pappa :(
Och hos mina hundar.. indy ♥
vill byta skolaa.. men bara för tillfället hoppas jag.. blä!!!
den här veckan kmr gå segt.. fan!
Nä nu ska jag fan gå å duscha......... BLÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0