Uppdateringen är bra? ;)

Jäklar vad jag har uppdaterat min blogg effektivt idag!
Får hoppas på att det bara fortsätter så här då, det är ju som halv tråkigt att läsa
en blogg när den aldrig uppdateras... imo!
Käkade kycklingfilé och pasta tillsammans med familjen till middag ikv,
till efterrätt blev det någon form av hemgjord glass (punch,vaniljvisp & philadelfia) var det i. Till det var det hallon och kaffe...
Får alltid god mat på söndagar ;D haha!
Åker till Umeå vid 7, så får se om jag uppdaterar när jag kommer hem eller om jag hoppar raka vägen ner i
sängen för att få sova några timmar innan det blir skola, ja jag får se helt enkelt :)
Det lär ju märkas!
glasögonormen själv! Just love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0