When it's cold, outside?

Det är inte kallt ute nu vilket är super skönt :D
Gick från skolan och hem, vilket är... kanske.... 5-6 km?
Ganska skönt faktiskt! :)
Blev mackaroner till middag, känner mig rik.. oh yes.
Dock har jag mer i skåpena nu!
Varit en sväng och handlat lite ;p
Pratat med mamma också, berättat vad denna dag hade att erbjuda!
Hon blev stolt och skrattade åt mig samtidigt.. usch för mammor vill jag säga.
Meeen :D Anyway.
Nu ska jag sitta ligga här och ruttna! Höhö. som vanligt :)
... Uppdaterar man så flitigt som mig (just nu) hehe..
Så får man ju fan ingenting att skriva om!
Så ska ta och börja skriva om lite ointressantare saker,
Såsom En bild som påminner dig om något bra, eller en låt som påminner dig om något dåligt/bra..
osv, får se om jag orkar men men :D
pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0