JETE RULIG KVELL DEN

Igår for jag och syrran Dorotea, plockade upp Linda och sen for vi och hämtade Felicia!
Därefter for vi och köpte götta! GÖTTMOOOSE....
hehe, svulla jävel ;p
Började titta på en skräckfilm men den sög, så slutade med att någon satt med gitarren och någon vid datorn.
Lite senare ringde jag Sabrina! :D Så då kom hon till oss hon med, var trevligt :)
Spralliiig tjej! eller för att vara cool, CHEY!
ja, sen typ när dom flesta hade farit...
Jag och syrran sov hos linda hehe!
Då iaf.. kollade vi på jackass3D en stund, vid 1 tiden! :)
hehe, mysigt.
Sen skulle jag försöka sova, vilket inte gick så där jätte bra.
Somnade vid 5 och Lovisa den jäveln väckte mig vid 10 imorse. hej, tack för god sömn.
Ah, sen for vi hem ;p och nu har jag precis fixat mig lite och ätit nudlar!
Ska ner till Dorro igen för att hjälpa mamma med handlingen! :)'
Dom kollade på något äckligt på youtube...
haha gillar den här bilden!
sötflisan!

Kommentarer
Postat av: Sabrina

HAHAHA SNYGGA BILDER!

tack för kvällen, puss!

btw, okej om jag tar några bilder? :]

2011-03-11 @ 18:36:53
URL: http://sabriinaJ.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0