Tisdag - 08 mars. Fika med brudarna!

Dagen har bestått av en långdusch, en brunch.
Ett tandläkarbesök, kommer få bettskena vilket inte känns allt för bra. Dock vill jag få bort att käken fastnar och sånt jobbigt, haha. Så ska bli skönt om det hjälper :) Ska dit och hämta den på Tisdag innan jag åker iväg till Umeå igen.
Ett besök hos "chefen" för att titta om det fanns något sommarjobb, får se hur det blir med den saken :p
Sen gick jag,felicia, lovisa och linda på görans och fikade! Blev proppmätt, sen gick vi runt i lilla Dorotea och snackade och sånt mysigt =) Därefter gick jag och syster ner till mamma på hennes jobb!
Här kommer dagen i bilder =)
Tog en groda och en chokladboll + cola. Därav jävligt mätt!
Felicia är lika fin som vanligt♥
Linda♥
Buus!
Underbart snygg!
<3
Lovisa busar! :D
Mamma! <3
och jag köpte en hårfärg ikv, plus lite annat gott! Tänkte äta det senare ikv, innan midnatt kanske? ;]
Något bra filmtips btw? :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0