yesterday and today...

Tog bussen hem 10.10...
På bussen fanns Jesper och Emelie, snackade med dom så bussresan gick fort.
Väl hemma, hämtade petter mig :) Som för övrigt har fått fast anställning på ett jobb nu också! :D
Så jäkla kul! :D
Iaf... sen när jag kom hem, väntade jag in Bror Anton för att åka in till Dorotea igen.
Och sen byta bil till Pontiacen för att sedan köra till Tvåtjärn.
Sen när vi skulle hem därifrån for vi och handlade.
Därefter åkte vi hem till han och lagade tacos!
Åt med Lisa, Anton och Petter :D Skit mysigt ju...
Fort hem relativt tidigt, däckade framför BB... vilket sög,
men jag var trött så att :) 
Idag har vi varit ute och kört skoter, hela dagen.
Körde först upp till Sagatun och sedan till Stugan, därefter fikade vi klämmackor<3 MUMMA!
Sen träffade vi en del av släkten, mys...
Därefter körde vi hem igen :)
Har väl kanske kört 6-8 mil idag, vet inte säkert men nånstans där runtikring!
Sen tog jag en dusch, fixade mig och nu sitter jag här.
Ska vara med Rebecka ikväll :) Och förhoppningsvis min goding också! ♥
Här kommer egopics!
dagens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0