BILDER... Från förra helgen och från veckan!

Var med viktor, emelie, adam och anton i Lördags.
åkte till umeå, skulle på vandring. Min fina outfit
Efter 9 h vandring, med 60 kg:s packning på ryggen, var det skönt att sätta sig framför elden med en hel rös sköna människor. Sitta och prata om allt och ingenting, var faktiskt något utav det bästa som hänt under vandringen! :D
Nadja och min babeLinnea, fan vad kul man har med dig :D
Vi kom hem, dagen efter hade vi matte nationella och vi fick ju äntligen äta på vildmannen igen ;)
Jag var kanske aningen för trött, men vaken var jag ändå.
jag och emelie drog ut en sväng :p
Vi for till panki
Vädret var grymt
imorse gick jag till stan... och såg detta! Snyggt huh ;)
idag filmade vi det sista, och filip (den bäste) klippte ihop det mesta. Jag fattar inte någonting utav det där filmprogrammet så D:
Och ikv åkte vi buss, emelie till åsele och jag hem till älskade Dorotea :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0