BRA DAG :D

Dagen har varit bra, trots att jag var trött och hade ont i huvudet.
Efter skolan cyklade jag, nina och mentos ner till stan och satt och pratade, handlade osv.. (inte jag, men :D ) Ah,sen mötte jag upp Emelie på renmarks, därefter gick vi till H&M och testade lite kläder, skulle vilja ha så mycket! Synd man inte har pengar :p hehe!.... GE mig 5 miljoner, så jag bara kan shoppa lös ;) ;)  Hm.. ja, vad mer. Vi gick hem, jag diskade och lagade mat. Nu ska jag snart börja städa lite. DUKTIG HUh? Sen måste jag packa också... hehehe
bilder:
igårkväll innan jag skulle möta upp sabrina :D
dagens outfit
skulle vilja ha denna, fett skön!
och den här gillade jag skarpt, syns dock inte så mkt, dåligt bild men :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0