dött som en surströmmingsburk, wopwop

Livet leker och allt känns underbart, det är en härlig känsla. Jag har inga rester kvar vad det gäller skolarbeten, endast några kommande uppgifter och nationella prov kvar+vanliga prov. Har idag gjort bort ett av alla nationella iår, känns bra att dom inte blir fel utan en och en faller bort bit för bit! Maten var ovanligt god på lunchen och de flesta i klassen är glada, återigen livet leker och allt känns underbart. Snar är det helg och jag längtar som ett tok, jag ska inte göra något speciellt men det blir underbart ändå.

Nä nu känner jag att jag typ har skrivit i gåtor, så ska försöka skriva normalt haha :D
Kan berätta om gårdagen!
Hade 3 h Svenska och gjorde lite uppgifter, cyklade till stan med Tove och satt mig på musikanten till klockan blev 14:30. Kollade på Big Brother och satt vid skype i stort sätt, var lugnt och skönt! :) Sen cyklade jag hem, åt potatisbullar och middagen blev ovanligt tidig. Sen bytte jag om och traskade iväg in till stan igen! Följde Emelie till Frasses och därefter gick vi ner till Bion. Titta på "hur många lingon finns det i världen?" och både jag och Emelie satt och rös under hela filmen, men vi insåg lite senare att det var för att filmen var så otroligt bra! Tårarna var inte långt borta och man skrattade konstant. Det var en film som skapade blandade känslor. Just love it! hihi, sen traskade vi hem igen och  jag duschade sen blev det tv osv. Pratade med mamma och så vidare. Imorgon har jag matteprov och jag hoppas att jag har turen på min sida.  Ikväll får jag se vad som händer, kanske ut och traska en bit?   Ni får iallafall ha det jätte bra till jag skriver nästa gång! Baj baj ^^
jag är glad! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0