En av mina absoluta favoritbrudar!

♥Sabrina Jonsson
Du är den lysande stjärnan mitt i allt mörker, jag har sagt det förr men säger det igen JAG ÄLSKAR DIG! Du är helt kanonsuperduperbäst bara!

Sitter och har rast nu, ska snart ta bussen hem. Denna dag har varit den bästa samtidigt som den har varit den sämsta, fråga mig inte varför. För det har jag svaret på, och tänker inte dela med mig av det! Så de så!
Nä nu ska jag fortsätta må prutt sen ska jag gå upp till busstation och vänta på bussen.

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Men söt du är! Du är bäst å ställer alltid upp då man behöver, säger alltid rätt saker vid rätt tidpunkt! Du är underbar och unik Matilda, glöm aldrig det! Älskar dig! puss!

2011-05-27 @ 14:25:58
URL: http://sabriinaJ.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0