Ett i-landsproblem hos Matilda...

...Nu är det nämligen så att mitt internet ligger hemma i Risnäset för tillfället och jag kan då inte använda det. Så först måste jag hem och hämta det innan jag kan använda det i stan (givetvis)... Men det känns bara lite lagomt drygt enligt mig... hrm hrm
Har förövrigt nyss haft matteprov i typ 1,5-2 h... Gick åt helvete, men jag får väl bara göra om det då :D Fast först ska jag ta reda på om jag verkligen fick IG, men troligtvis!
Sitter och ska ringa Emelie snart, höra när hon slutar osv :) HEHEw. MEN MEN!
Patrik fyller 18 år idag, gratttiiiis!! :D

juste fan, måste läsa typ 30 sidor ur den här boken ikväll också.. Har seminarie imorgon på engelska, helvetes jävla ååååh... JAJA, BARA  ATT BITA I DET SURA ÄPPLE OCH GÖRA DET, eftersom jag är för lat för att ha gjort det tidigare.. PuH*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0