Heja matilda?

Igår när jag kom hem, var det första jag gjorde = SOVA! En stund iaf. Satt vid datorn också, och vad ploppade upp på skärmen om inte "Du har använt 90% av din internettid osv" YEAh! I'm glad! Eller? fan. haha... Jag fick dock middag av söt emelie, gott var det också! Nudlar, chicken nuggets och chilisås. Mumma faktiskt :D Hm, sen gick vi på affärn, jag duschade osv. Luktade inte så fräscht efter 2 dagar ute i skogen. Men hade det jätte bra faktiskt :D

Har precis haft mattenationella, jag höll på bryta ihop eftersom jag inte kunde någonting. Det var typ för lätt, så jag tänkte mer komplicerat och sen blev allt bajs. Det gick ju jätte bra, oerhört. Nä ig here I coome! MOhahha.. Går så bra för mig i skolan just nu. På tal om "bra i skolan" så fick jag faktiskt högsta betyg på min uppsats om de stora ismerna. Lite överlycklig kanske... men men! Nu orkar jag inte skriva mer. Eftersom allt är så osammanhängande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0