MATIIILDAAAA!!!!:D

Solen lyser, och livet är bra... Trots att det känns obekvämt med en ny facebook och att jag kanske överreagerade igår. MEn, tråkigt med bilder som far bort :( FAST nu känns det ju faktiskt ganska fräscht på facebook :) Och hoppas på att det går bättre med mitt konto denna gång ;)
Anders var och hälsade på idag också, för att jag och Lovisa skulle hinna se honom. Var kul att ses igen! :) Sedan kom Therese och Andreas och barna förbi en snabbis, men for lika fort! Sötare barn får man leta efter :) Även bror har varit på ett besök och ikväll funderar jag och syster på att åka in till Dorotea och umgås med bästaste.

Klippte två par jeans till shorts idag också, mycket användbart nu till sommaren imo! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0