min vecka i bilder...

här kommer det lite kassa mobilbilder från min vecka :)
invigde veckan med att möblera om i min lilla lägenhet, blev aningen bättre tycker jag :) Hoppas på förändring i lägenheten snart!
På tisdagkväll bjöd älsklings Emelie mig på bio, vi såg "hur många lingon finns det i världen?" och filmen var redigt bra :D
Tog mitt 13:e hål i örona, läker fint än så länge :)
Jag och Emelie gick till TC och gungade i världens skönaste gunga, solen lyste också.
my hunnybunny
<3
osminkad och fager, i väntan på att emelie skulle komma någongång så jag fick gå och lägga mig, hehe :D
imorse traskade jag till stan vid 07:00 tiden och insåg att jag hade gått alldeles för tidigt. Fick stå på vasaplan och vänta i 30 min på bussen upp till skolan.
dagens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0