Min vecka

Denna vecka har inte varit speciellt händelserik bortsett från vandringen. Vad har jag och Emelie gjort ikväll då? först var vi på stan med Sara. Därefter tog jag cykeln hem och hon bussen. Jag åt pyttipanna, haha (intressant). Sen chillade vi ett tag, jag bytte om till något bekvämare. Sen diskade jag och packade. Därefter gick vi till affärn och köpte onyttigheter, så himla onödigt men jag hoppas detta var sista onyttigheten på många veckor framöver iallafall! Ja, sen drog vi till umedalen :p hälsade på panki. Tog det mest lugnt, sen skjutsade han hem oss vilket var supersnällt :D Nu har vi precis duschat, jag ska snart sova tror jag. Känner mig lite halvtrött och seg, jag hoppas inte att det är en förkylning på G bara... Får hålla tummarna! :)  Hm, ja sen hare väl inte hänt så mkt mer! Men men, var fint väder ikv iaf. Super.
Gjorde bort nationella i engelska idag också, muntliga. Gick ganska bra faktiskt, bättre än förväntat :p MEN MEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0