TRY'

Denna dag har bestått av glädje,tårar, rädsla, frihet osv osv osv. Listan kan göras lång. En dålig sak med mig själv är att jag kan tända till ganska fort, eller ganska fort... JÄVLIGT fort om jag säger så. Men det tycker jag inte ska vara en ursäkt till varför jag blir sur, för jag har rätt att bli sur ibland jag också... Och om jag inte accepterar en sak, kan jag verkligen inte låta andra människor bara köra över mig och säga "men tönt, vafan är det att bli sur över". Då kan jag säga att, det du känner kanske inte jag känner.  Och om jag är sur på många, så går det ut över den jag tycker bäst om i "gänget" Eftersom det är den jag känner bäst. Jag gör alltid samma misstag, men vad är det dom säger allt ont har något gott med sig. Så nu får jag lita på det ordspråket och försöka blicka framåt.

Det bästa med att åka buss, är faktiskt att man kan tänka igenom sin vecka, sina dagar, sitt liv i flera timmar. Utan att någon behöver störa, för ibland (som idag) så kände jag endast mig själv på bussen. Det var så jävla skönt, när man var less och förbannad att bara sitta alldeles ensam och fundera. Jag var dock inte ensam, efter hela bussen var full. Var 2 pojkar brevid mig, 3 flickor åt andra hållet och massa framåt. Behöver jag ens nämna att jag satt i mitten,längs bak. Det var rätt osmart, men äsch jag kom ju hem hur som helst :)
När vi var mellan fredrika och åsele, så öppnade chaffören "takluckan" och det spöregnade ute. Var var takluckan om inte ovanför mig, så heja här blev man lite blöt... Lyckat, NOPE!Blev lagomt arg :(
Måste passa på att skriva GRATTIS HANNA! Hon har tagit körtkortet idag :) Snart är det min tur, förhoppningsvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0