VALBORG 2011...

Hade en sjukt trevlig kväll igår, trots att det inte vart något brakkalas och att vi var med familjen. Men det var fan i mig en av dom bästa valborg...arna? haha jag har varit med om. Det var mysigt :)  Vi åt grillat, spelade spel, pratade en hel massa, skrattade (idag har jag ont i magen), sjukt vad vi skrattade haha!, vi drack gott, eldade och hade det bara allmänt mysigt! Något som jag mer än gärna skulle kunna göra om! Nu håller jag på att tvätta lite kläder så att jag kan ta med mig till stan igen,packar väskan med jämna mellanrum och ska snart gå och duscha. Hade tänkt orka kliva upp imorn för att gå ner och duscha, tror fan jag orkar det alltså ;)
Nä nu hade jag tänkt bjuda på lite bilder!
älskade mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0