We're going down...

Gårkvällen var riktigt mysig och trevlig :D Var hos Rebecka som jag skrev i förra inlägget. Sen for vi ju hem osv osv osv. Var mysigt. ´Jag avslutade kvällen med 3-4 avsnitt av andra avenyn- första säsongen. Sen somnade jag faktiskt ganske fort, där vid 3 tiden. Men tydligen så hade jag bara hunnit sov i 9 min, för emelie ringde mig 03:09. Jag minns inte så mycket av vad hon sa, full och glad var hon vad jag kan minnas men hon berättade iallafall att hon skulle berätta något sen, godnatt... haha, så jaja :p
Idag har jag bara kikat på andra avenyn, packat, plockat undan på rummet, duschat, målat naglarna, ehm ehm.. inget mer tror jag.. :) Om inte busat med hundarna ; D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0