Svar på tal!

petra om Uppe före tuppen...: kan du inte berätta mer om dieten? hur mycket du gick ner, hur du åt vid olika tider, hur varierande den var varje dag, osv. Tycker de låter jätteintressant! :)

Tänkte svara på denna fråga, eller ja fråga å fråga ;P haha..
Dieten ska följas i 13 dagar för det första, men jag,mamma och min syster slutade efter 6 elr 7:e dagen tror jag. Vi blev alldeles för sjuka, vi mådde inte bra. Jag svimmade, vi kunde inte ställa oss upp utan att allt snurrade och man var påväg att ramla ihop. Därför slutade vi, ångrar det lite nu då men men!.. Ehm, ja..  Dieten går ut på att man ska ändra sin ämnesomsättning, och göra magsäcken mindre. Man blir mindre hungrig och då äter man ju mindre. Nästan varje frukost bestod av Kaffe m. Socker,  ungefär vid 3-4 dagen så fick man en rostad macka till (utan smör)..  Jag har ett schema är hemma över hur man ska äta osv, men det schemat gäller endast för 1 vecka. Så man tar bara om det en gång till. Ja, man äter allt från biff m. sallad (utan gurka och tomater) till naturell yoghurt m.frukt till middag. En dag fick man äta en hel kyckling till lunch, luncherna var verkligen stora.. haha! Jaja.. jag gick ner 6 kg på 6-7 dagar. Vilket är ganska bra då.. Men enligt dieten (om man nu fullföljer den ;) ) så ska man gå ner 7-20 kg på 13 dagar.  Det är ju ganska grymt va ? ;) 

Jag får se om jag börjar om med dieten till hösten, för nu i sommar när man jobbar orkar man verkligen inte. Om man ska testa dieten så bör man vara ledig osv.. Det funkar inte annars ;p eller ja, du orkar inte göra något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0